Pages

Wednesday, January 19, 2011

ini baru proposal

serius aku cakap.. final year project mmg menakutkan.. semester ni aku baru buat proposal.. sem depan baru buat projek.. baru nak masuk tiga minggu blajar.. tapi dah banyak keje dan benda yang kena selesaikan.. minggu pertama aku dah takot.. sebab g class proposal x de tajuk dan x de supervisor.. mujur time tu ramai lagi membe2 aku pun mengalami situasi yang sama ngan aku.. so, aku agak barani la kan.. sebab ada geng..

 pastu, g cari lecturer utk jadi supervisor pun byk keje gak.. kita kena la cari lecturer yang mahir dalam bidang yang kita nak buat tu.. aku cari lecturer HCI ( human computer interaction). sbb aku nak buat projek berdasarkan benda tu.. aku x nak buat system.. takot dan malas.. kekeke.. cari lecturer pn ssh..sbb ramai yang dah cari supervisor time sem lpas lagi.. so, ramai dah lecturer yang ada anak buah bwh dorg.. tiga lecturer aku cari, semua dah ada ramai anak buah.. nsib bek aku dpt dr. fariza.. baek lak tu..

skrg ni nak kena baca journal n research.. literature review lagi.. byk gile kena baca.. esok nk g jumpa supervisor.. takot gak ni.. kena present balik pe yang aku baca.. ni baru siap baca..penink da..huhu.. minggu depan nak kena anta problem statement, aim, scope, objective project.. 20 percent markah kt situ..  mmg sibuk la subjek ni.. chaiyok aqilah!

:: aku harap proposal ni ok je.. doakan yang terbaik untuk saya ye kawan-kawan.. :)

No comments: