Friday, December 21, 2012

Weekend with Luv!


malas rasa nak menaip entry. tapi, takut semua kenangan jadi terkubur macam tu je. tak pe lah. letak gambar pun kira aci je kan? =P

sebenarnya, mama, abah dengan alia ada datang rumah aku minggu lepas. so, kitaorg pergi bukit cerakah. sebab alia teringin sangat nak pergi. samapi je sana, orang ramai gile. so, terpaksa jalan kaki je. tapi bukan jalan kaki pusing satu tempat. kesian mama ngan abah aku kalau pusing satu bukit cerakah tu jalan kaki je. so, enjoice the picture!





malam before tu pergi makan steamboat kat D'Kyangan kat Shah Alam. Aku dengan angah belanja. Bukan selalu kan. Moga-moga selepas ni dimurahkan lagi rezeki.amin..



esok balik terengganu. nak tengok baju kawin. kenduri belah laki raya cina ni. susah hati ok. sebab badan dah jadi gajah ni.pftt!