Monday, August 23, 2010

..emo..

semenjak dua menjak ni, sy jadi amat2 la emo..
kadang-kadang, saya macam x betol..
ye..sy taw..kadang-kadang, sy mmg gile..
tp, buat masa sekarang, fikiran sy x stabil..
bla bla bla...
pot pet pot pet..

:: tgk..btol kn sy ckp..sy mmg ngah emo ni..

:: cuba deaktivate fb..tp,x dpt bertahan lama...

Thursday, August 19, 2010

wah!!


ramainya budak ngah online sama saya.. :D

:: sebab saya byk sgt post kot..haha..

sakit perot..

awk..
hari ni,saya dpt berita awk demam..
runsingnya saya..
saya risau..xtaw nak buat ape..
saya jauh..cuma dapat tanya khabar awk je..

:: ok..abang saya x sihat..huhu..otak sy pun x sihat gak..huhu..

:: cepat sembuh k...minggu dpn nak kena balik kampung..

saya sayang awk


ok..sangat-sangat la sedeh bila menonton ini video ye..
huhu..

:: jgn korang pandai-pandai nak kata ada kena-mengena ngn aku..
cili mulut tu kang.. :P
pst : saya rindu kamu.. :'(

penat

tahu x betapa penat saya sekarang..?
sgt sgt sgt sgt sgt penat...
tahu ke x...?
ok..kalau x tahu, xpe..
abaikan je...
saya pun, mahu abaikan je...
sebab saya dah penat...
amat amat amat amat PENAT

:: kalau lah saya boleh buat ikut minda saya nasihat, mst saya x penat cmni..huhu..
tired already.. :'(

Tuesday, August 17, 2010

yang sempurnakanku

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menerangi sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

:: oh..sgt2 suka dgn lagu ini..nak-nak ada orang nyanyikan..
wah..sy sgt2 romantik...bluwekk.. XD

Monday, August 16, 2010

mcd

saya nak makan ayam mcd..
ayam yang pedas-pedas tu..
saya x nak makan nasi...
tp..
tp..
nape abg saya x nak bawa saya g makan mcd!!!
huhu..

:: ok..saya mahu majuk..dan saya sgt-sgt la gatal dan senget..sekian..

Saturday, August 14, 2010

oh baju~


..saya nak g berbuka kt umah pak sedara kt padang jawa...
..lalala..
..leh jumpa mak usu jap lagi..
..tapi, saya baru siap basuh kain..
..x kering lagi ni..
..cmne nak g umah pak sedara ni..?
..td dah tepon mak njang suh amek kol 4..
..tp,dia nak dtg amek kol 3..
..oh baju..
..cepat la kering..
..sape suh ko malas sgt nk basuh mlm td..
..hurm..

Friday, August 13, 2010

Wednesday, August 11, 2010

..selamat berpuasa..

..selamat menyambut ramadhan kawan-kawan..
..semoga sama-sama kita dapat menambah pahala di bulan yang mulia ini..
..mohon susun jari sempena ramadhan ini ye..
..sama-sama kita renung balik ape yang berlaku..
..semua itu ada hikmah dia..
..bertabahlah aqilah..
..bertabahlah kawan-kwan..
..bertabahlah semua yang saya sayang..

:: bila la saya nak g solat terawih ek..lama dah x g..imah pn dah g ni..huhu.. ::

Monday, August 9, 2010

..award..

.
.
tahniah!!
..anda memenangi anugerah manusia paling kelakar di muka bumi..
..teruskan usaha anda utk membuat lawak..
.
.

..plez..


..tolong jangan lukakan hati kakak saya..
..saya x suka tu..
..saya x nak masuk campur hal awk..
..sbb x nak benda dulu jadi..
..so sy tgk dan lihat je..
..tp, saya still amek tahu..
..jgn buat kakak saya sedih..
..nnt sy benci awk..
..sy betol-betol serius..
..kakak sy syg awk, so jgn main-main kn dia..

Sunday, August 8, 2010

x mahu kawan..

kakak saya, adik ngn mama makan pizza x tunggu saya!!

k.a.m.i

oh..sgt2 happy ini malam...sy, imah, cik noni, kak ti n amin ke tun merasmikan pembukaan ayamas..sebenarnya,ayamas dah lama bukak..aku saja nk poyo2..suka hati aku la kan..blog aku..kami g dlm pkul 8 lbh..g amek duit dulu..kalau x amek duit, nnt camne nak bayar makanan kt sana kan..kn..smpai kt sana, imah ngn tun x sampai lg..imah g bayar duit rumah dulu..so, kami bertiga jln2 masuk jakel dulu..dah bosan dok dlm jakel y kain dia leh tahan la mahal, baek g nagoya je, kitaorg lepak kt sbelah kedai ayamas-ayam penyet-(aku nak sgt taw mcm mane rupa ayam kena penyet tu)

imah smpai..so,kami masuk..order nasi tmbah dua, air tiga gelas lg, and kasi baucher kami 4 keping..abang kedai ayamas sgt2 la kacak + sweet..x sia2 kot pergi sana..haha..abag tu kata,nama noni sama mcm adik dia..noni pn, ape lg..mula la dia..haha..


kitaorg kena bayar 55.** kot...sorg 11 ringgt..oh...mahal ok..air dia saja dah 2.40 segelas..abg yang hensem tu pn,dah jd biasa-biasa je pas tu..dah kena byar mahal sgt kn..haha..

destinasi seterusnya,adalah KFC..sbb nak buat java..oleh sbb kami sgt2 suka makan epal, so, kami kerjakan epal tun sampai lebam..oh..gmbr sgt2 la cntik..byk efect-efect kami cuba -pdahal cuba semua-..haha...sgt2 la sronok ye..akhir skali, java berjaya disiapkan dgn err jayanya..? ahaha.. :P


ni la kami zaman dulu-dulu



ni lak kami waktu belakon komik dak sengal



gmbar ni waktu kami sama-sama buat x-ray...



ok..waktu ni, kami normal k..

yang penting, happy..x nak fikir ape-ape..nak gembira je..tp, dalam masa kami bergembira, maybe ada yang sedang berduka..so, saya kongsikan kegembiraan saya ini dgn anda-anda yang sedang berduka..
life is short..so make it better..


Saturday, August 7, 2010

:)

..saya harap, masa x berlalu ngn cepat semalam...
..tp, saya x leh nak kawal masa kn..
..yang penting, saya rasa happy semalam..
..tq..

:)



Thursday, August 5, 2010

saya x nak..

malam td, saya kluar makan..abg saya ajak kua makan..-sbenarnya,sy yang nk ikut dia mkn..hehe..dia suh dok umah je rehat..tp,sy degil..-

smpai kedai makan, ada sorang pak cik tua tu..bawa sorang awek punya la seksi seyh...muda lagi budak pmpn tu..dak sekolah lagi kot..pak cik tu, mabuk..sy dgr la dia borak2 ngn membe2 dia..dia kata dia ok lg..stedy lg..xde pusing2..

membe dia tanya awek tu lak..byk ke minum..awek tu ckp,sikit je..sbb tu ok lg..euwww...tlg la..boleh lak dia ngaku smbil gelak2 cmtu..dah la llaki tu dah leh buat ayah ko dah..leh lak ko berkepit ngn dia..aku rasa, maybe llaki tu kaya kot..sbb kitaorg g mkn kt kwasan org-org kaya time tu..hampeh..awk..len kali, kita x yah g sana dah k..sy menyampah ngn orang-orang cmtu..huhu..

sy x nak dapat lelaki cmtu...saya x nak adik atau abg sy jd cmtu..sy x nak sedara-sedara sy jd cmtu..sy x nak membe2 sy jd cmtu..amin...

hei budak..minum merosakkan kesihatn..tahu..?

Wednesday, August 4, 2010

kecian saya..

saya nampak bas..saya dah lambat..saya cuba kejar bas tu..saya buka langkah seribu..sedaya upaya saya cuba lari pecut...sambil lari, saya jerit " pak cik..jgn tinggal saya.."




tiba2, saya rasa saya terpelanting..bila saya buka mata, kepala dan badan saya dah atas jalan..kepala rasa sakit sangat2..rahang belah kiri saya rasa besar..macam nak bengkak..saya cuba x nangis..tp, air mata saya ttp kluar..sbb sakit yang teramat..



saya jatuh terhempap kepala dulu...saya malu..xde sape2 y tlg..dorg tgk je..kak ai cpt2 dtg kt sy..sy x larat nak bgn..tp,sy gagahkan gak tuk bgn..sakit sgt2..



siku, lutut sy sakit..pinggang pun rasa sakit..pedih sgt2 lutut sy..sy dok tepi..sy biar je bas pergi..x larat nak tahan lagi..sy rasa penink smpai nak muntah..dorang suh sy buka puasa,tp sy x nk..sy syg..



smpai fac, sy g tndas..sy tgk, lutut sy luka..trus sy nangis sbb pedih..masuk dk, sy nangis x henti2..bukan sy x malu nangis dpn org..tp,sy sakit sgt2..tgk lutut sy luka,lg saya rasa sedih..



tq kawan2 y tlg sy..kak ai, seri, knoni,imah,as,nisa..



pst : sy blajar supaya tidak tergesa-gesa menejar ssuatu..huhu..

..oh..adakan ini saya..?

mlm td,aku borak2 ngn pais kt bawah.....sikit2, aku sedar yang pais mcm berubah dah sikit..jadi makin baek..(walaupun aku tahu dia tetap nakal mcm dulu..kih3)..pais kata, aku dah jauh berubah ngn zaman diploma dulu..dulu aku sopan..dulu aku baek..skarang aku dah jadi makin kasar...asyik pakai seluar..dah x pakai baju kurung....-walaupun hari isnin-.sikit2, nak ketuk orang..macam aku buat kt dia time kt kedai,aku nk cucuk dia ngn garfu..hahaha

oh...adakah betol saya dah berubah..?adakah saya dah jadi budak kasar..?adakah saya dah x jadi gadis paling sopan dan ayu-bak kata mai chan-..tiba-tiba saya teringat yang sharel pernah bgtaw suh saya jadi sopan sikit..dia kata saya kasar..maknanya, dah lebih dari sorang yang kata saya kasar..maknanya, saya mmg KASAR..!!

tp..saya suka mcm ni..pakai seluar, pakai kasut,pakai selipar...pakai baju kurung, sgt2 la rimas..saya suka kalau jadi kasar..ape salahnya kn..? saya buat ape yang saya suka..kalau saya rasa nak jadi mcm dulu, saya jadi la..tp,kena fikir lama la..hahaha..

pst : saya teringat kata2 mr.m..dia kata saya ni kasar..tp,dia x de masalah ngn cara saya..dia suka saya mcm ni..walaupun saya jarang berkasar ngn dia..hehe..(eh..kn ke dah x nk cte sal mr.m dah..hahaha)

..jangan sampai anda lewat..

ok..x nak cite pape..tp,akak aku suh baca blog dak ni..:: byah    so, aku n membe2 baca.. aku dpt buat kesimpulan yang kalau kita sayang someone tu, kita mmg kena hargai dorang betul2..jgn sampai dah x de, baru nak menyesal seumur hidup..sesal yang bawa sampai ke mati..


pst : tp manusia selalu x pernah hargai orang yang mereka sayang dan orang yang sayang mereka, kan..?

Tuesday, August 3, 2010

..awk..






..seronok..

nampak seronok la syed ngn fida pas kawen..
fida sgt2 la cantik memakai baju pink and putih..
syed pun, ape kurangnya..
harap2 dorang bahagia n happy2 slalu..
jgn tumbuk menumbuk dah pas kawen ni..hehe..
dorang kapel lama la gak..
dekat 5 taun kalau x silap..
sanggup tu syed tunggu smpi fida abis stdy..
oohh..kalau la saya dpt lelaki yang sanggup tnggu cm syed, alangkah bahagianya saya..
kih3..



pst : gmbar saya curi dari fb member..harap2, tuan dia x tahu..kih3..
cantik x fida + kacak x syed..?
oh..sy cemburu..hahaha..

pst : tiba-tiba rasa gatal nak pakai baju kawen gak..kih3.. :D

Sunday, August 1, 2010

PPP

aku BENCI PPP nie!! kalau bukan sbb PPP ni, dah lama aku g syed kawen!! benci!!

:: PPP != Peter Pan Porno :: 


 :D