Pages

Thursday, August 5, 2010

saya x nak..

malam td, saya kluar makan..abg saya ajak kua makan..-sbenarnya,sy yang nk ikut dia mkn..hehe..dia suh dok umah je rehat..tp,sy degil..-

smpai kedai makan, ada sorang pak cik tua tu..bawa sorang awek punya la seksi seyh...muda lagi budak pmpn tu..dak sekolah lagi kot..pak cik tu, mabuk..sy dgr la dia borak2 ngn membe2 dia..dia kata dia ok lg..stedy lg..xde pusing2..

membe dia tanya awek tu lak..byk ke minum..awek tu ckp,sikit je..sbb tu ok lg..euwww...tlg la..boleh lak dia ngaku smbil gelak2 cmtu..dah la llaki tu dah leh buat ayah ko dah..leh lak ko berkepit ngn dia..aku rasa, maybe llaki tu kaya kot..sbb kitaorg g mkn kt kwasan org-org kaya time tu..hampeh..awk..len kali, kita x yah g sana dah k..sy menyampah ngn orang-orang cmtu..huhu..

sy x nak dapat lelaki cmtu...saya x nak adik atau abg sy jd cmtu..sy x nak sedara-sedara sy jd cmtu..sy x nak membe2 sy jd cmtu..amin...

hei budak..minum merosakkan kesihatn..tahu..?

2 comments:

Miss Ayumi said...

area mane tu darling?

Anonymous said...

area tettt...ahaha..

qila