Pages

Wednesday, August 4, 2010

..oh..adakan ini saya..?

mlm td,aku borak2 ngn pais kt bawah.....sikit2, aku sedar yang pais mcm berubah dah sikit..jadi makin baek..(walaupun aku tahu dia tetap nakal mcm dulu..kih3)..pais kata, aku dah jauh berubah ngn zaman diploma dulu..dulu aku sopan..dulu aku baek..skarang aku dah jadi makin kasar...asyik pakai seluar..dah x pakai baju kurung....-walaupun hari isnin-.sikit2, nak ketuk orang..macam aku buat kt dia time kt kedai,aku nk cucuk dia ngn garfu..hahaha

oh...adakah betol saya dah berubah..?adakah saya dah jadi budak kasar..?adakah saya dah x jadi gadis paling sopan dan ayu-bak kata mai chan-..tiba-tiba saya teringat yang sharel pernah bgtaw suh saya jadi sopan sikit..dia kata saya kasar..maknanya, dah lebih dari sorang yang kata saya kasar..maknanya, saya mmg KASAR..!!

tp..saya suka mcm ni..pakai seluar, pakai kasut,pakai selipar...pakai baju kurung, sgt2 la rimas..saya suka kalau jadi kasar..ape salahnya kn..? saya buat ape yang saya suka..kalau saya rasa nak jadi mcm dulu, saya jadi la..tp,kena fikir lama la..hahaha..

pst : saya teringat kata2 mr.m..dia kata saya ni kasar..tp,dia x de masalah ngn cara saya..dia suka saya mcm ni..walaupun saya jarang berkasar ngn dia..hehe..(eh..kn ke dah x nk cte sal mr.m dah..hahaha)

4 comments:

MAI'demoiselle. said...

Ehem. Saya nampak Mai-chan di situ. Saya lah tu kan? Hahahah!

Qilah kasar ke? Hahaha. Aku lagi kasar kooot. Kan kan? Just be as you are qilah. Just do what you think makes you, you. :)

psst, orang cakap saya pulak dah makin ayu. WOOOHOOO!!! XD

MAI'demoiselle. said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hahaha..mai chan..kita dah bertukar gen kot..lalala..

eh..sape y delete post tu..?

Mai-chan yang malas nak login said...

saye yg delete. sbb terpost dua kali. qilah wat permanent delete lah yg tu supaya integriti blog qilah berada di tahap tip top XD