Wednesday, August 4, 2010

..oh..adakan ini saya..?

mlm td,aku borak2 ngn pais kt bawah.....sikit2, aku sedar yang pais mcm berubah dah sikit..jadi makin baek..(walaupun aku tahu dia tetap nakal mcm dulu..kih3)..pais kata, aku dah jauh berubah ngn zaman diploma dulu..dulu aku sopan..dulu aku baek..skarang aku dah jadi makin kasar...asyik pakai seluar..dah x pakai baju kurung....-walaupun hari isnin-.sikit2, nak ketuk orang..macam aku buat kt dia time kt kedai,aku nk cucuk dia ngn garfu..hahaha

oh...adakah betol saya dah berubah..?adakah saya dah jadi budak kasar..?adakah saya dah x jadi gadis paling sopan dan ayu-bak kata mai chan-..tiba-tiba saya teringat yang sharel pernah bgtaw suh saya jadi sopan sikit..dia kata saya kasar..maknanya, dah lebih dari sorang yang kata saya kasar..maknanya, saya mmg KASAR..!!

tp..saya suka mcm ni..pakai seluar, pakai kasut,pakai selipar...pakai baju kurung, sgt2 la rimas..saya suka kalau jadi kasar..ape salahnya kn..? saya buat ape yang saya suka..kalau saya rasa nak jadi mcm dulu, saya jadi la..tp,kena fikir lama la..hahaha..

pst : saya teringat kata2 mr.m..dia kata saya ni kasar..tp,dia x de masalah ngn cara saya..dia suka saya mcm ni..walaupun saya jarang berkasar ngn dia..hehe..(eh..kn ke dah x nk cte sal mr.m dah..hahaha)
Post a Comment