Sunday, August 8, 2010

k.a.m.i

oh..sgt2 happy ini malam...sy, imah, cik noni, kak ti n amin ke tun merasmikan pembukaan ayamas..sebenarnya,ayamas dah lama bukak..aku saja nk poyo2..suka hati aku la kan..blog aku..kami g dlm pkul 8 lbh..g amek duit dulu..kalau x amek duit, nnt camne nak bayar makanan kt sana kan..kn..smpai kt sana, imah ngn tun x sampai lg..imah g bayar duit rumah dulu..so, kami bertiga jln2 masuk jakel dulu..dah bosan dok dlm jakel y kain dia leh tahan la mahal, baek g nagoya je, kitaorg lepak kt sbelah kedai ayamas-ayam penyet-(aku nak sgt taw mcm mane rupa ayam kena penyet tu)

imah smpai..so,kami masuk..order nasi tmbah dua, air tiga gelas lg, and kasi baucher kami 4 keping..abang kedai ayamas sgt2 la kacak + sweet..x sia2 kot pergi sana..haha..abag tu kata,nama noni sama mcm adik dia..noni pn, ape lg..mula la dia..haha..


kitaorg kena bayar 55.** kot...sorg 11 ringgt..oh...mahal ok..air dia saja dah 2.40 segelas..abg yang hensem tu pn,dah jd biasa-biasa je pas tu..dah kena byar mahal sgt kn..haha..

destinasi seterusnya,adalah KFC..sbb nak buat java..oleh sbb kami sgt2 suka makan epal, so, kami kerjakan epal tun sampai lebam..oh..gmbr sgt2 la cntik..byk efect-efect kami cuba -pdahal cuba semua-..haha...sgt2 la sronok ye..akhir skali, java berjaya disiapkan dgn err jayanya..? ahaha.. :P


ni la kami zaman dulu-dulu



ni lak kami waktu belakon komik dak sengal



gmbar ni waktu kami sama-sama buat x-ray...



ok..waktu ni, kami normal k..

yang penting, happy..x nak fikir ape-ape..nak gembira je..tp, dalam masa kami bergembira, maybe ada yang sedang berduka..so, saya kongsikan kegembiraan saya ini dgn anda-anda yang sedang berduka..
life is short..so make it better..


Post a Comment