Friday, September 30, 2011

setelah lama menyepi


i'm back. bajet ramai la ternanti-nanti entry baru dari aku kan. cett. nan hadoo kau. bila dah lama x hapdet blog ni, rasa macam malas je nak mula manulis. sekarang pun dah jarang tinggal komen kat blog orang. baca je. silent reader la katakan. sem ni sem akhir aku. aku akan cuba usaha supaya dapat habiskan sem ni gak. hopefully. kecian abang aku dah lama tnggu aku kan. perasan sikit. pasni nak keje. kawen. bagi duit tiap-tiap bulan kat mak ayah. x semestinya aku kawen pas ni, ak x bagi jasa kat dorang kan. herm. ape yang ko melalut dah ni. dah. penat. nak rehat otak.

aku rasa rindu someone.

Love is missing someone whenever you're apart, but somehow feeling warm inside because you're close in heart.  ~Kay Knudsen
Post a Comment