Pages

Monday, November 14, 2011

Ini adalah lambakan entry


raya haji tahun ni, macam juga tahun sudah. aku x balik raya rumah. walaupun hati sangat-sangat mahu pulang ke kampung, disebabkan ketiadaan tiket, saya pasrah. so, aku dengan usu aku balik raya gombak. rumah uda. angah dah pindah masuk rumah dia.

sangat selekeh. bangun tdo terus siap tanpa lihat cermin k.

first raya, kitaorang buat soto. makan sampai kenyang. cuba sedapkan hati yang teringat kat daging kat kampung. raya ke-2, usu dah balik. hantar dia lrt Bangsar. Sambil-sambil ambil barang kat rumah angah. raya kedua buat spagetti cabonara.
Lepas hantar usu, aku ngan angah singgah Iceroom. Sedap gak. Harga dia pun x de la semahal tutty fruty tu kan. Around RM 6 - RM 10 kalau x silap.

makan iceroon kat sri gombak.

dah dapat, mesti la kena bergambar kn. nanti korang x dapat tengok lak gambar den. :P dan cubaan untuk berlagak kiut macam angah tidak menjadi. -_-

ni time dah nak balik. sempat lagi masuk kedai dan bergambar.
pastu, aku dok rumah sorang-sorang time angah g keje. sampai lah hari sabtu, dia keje half day. kitaorg decide nak g try makan Ayam Penyet AP. Disebabkan aku mengidam sangat nak makan kek, dia belikan secret recipe gak. angah memang baik hati. luv u. =)

macam biasa, kena bergambar dulu kan bila sampai kedai. :P

pose sama twinie..


ni menu hari tu. nasi aku masuk air asam boi angah. huhu.

kitaorang makan ayam penyet, udang penyet, nasi kosong dua, air asam boi, air manggo dan last minute order gulai pucuk ubi cili padi tu. rasa gulai dia pelik. x kena dengan selera kami. udang dia sedap. sambal dia terangkat sangat. PEDAS. bagi aku, biasa je. xtaw la. ada orang kata ayam penyet lain lagi best. yang ni pun angah bayar. RM 30 something. kekeke.

balik tu, sambil tengok AIM, kitaorg makan kek yang beli kat secret recipe. beli dua kek. tapi petang dah makan kek tiramisu. tinggal choc indul je.

konon celebrate b'day in advance la.
oh. yaya dah satu tahun dah. dah lama yaya dengan aku. no wonder kamu makin 'coklat' kan. hahaha. comot mane pun yaya, aku tetap sayang.

happy bufday yaya..you always be by my side..time nangis..time happy..luv u.. =)
amacam, panjang kan entry kali ni. banyak sangat benda nak cerita. macam ni la jadi dia. so, sebelum korang bosan, baek aku benti kat sini je. tata. jumpa lagi :P

* minggu depan bufday  dak kembar la =) *

4 comments:

Aujinz said...

Okayh.. ayam kompius.. yang mana satu??..

Unknown said...

ojin : kompius tgk ayam ke, kompius tgk kembar?haha..

EnciK AxixOu said...

xpernah mkn lagi soto.,.agak2 cm ne rase ea??hahaha...bg resipi buat soto skli..hek3

Aujinz said...

kemain senyap budak nie kemana haa??.. bizi yer.. koh koh koh