Pages

Thursday, January 3, 2013

Coret Coret 2012


January : Time ni sedang mempersiapkan diri menghadapi presentation FYP. Sangat-sangat scary. X sanggup nak melaluinya dah. Sebab tu takde hati nak sambung master. Pfft! Nasib baik dapat la juga gred B. ahahaha

Ou thesis

February : Selesai dengan FYP, cari part time job. Sambil-sambil tunggu interview kerja. Aku buat part time kat tutty frutty shah alam. Seronok la juga. Kadang-kadang, bawa balik yogout kat rumah. Sangat owsome k. Bulan ni juga, aku pergi dua interview. First dekat TM n second TD (company sekarang). TM tu aku pergi dengan iema n kak ai. Dorang dapat. Tapi aku fail. Nangis bagai nak rak time ni. Maybe aku rasa aku sangat loser kot. Tapi syukur la. Dapat gak kerja lepas tu.

Muka penat baru balik interview TM


March : Start kerja dengan TD. Mama, abah, alia, atok pergi umrah. =)

My Kesayangans


April : My engagement day. Dah cite kat sini

My E-Day


Mei : Angah nikah

Luv both of u


Jun : Aku disahkan jawatan. Position as software developer at TD

SD to TD


July : Puasa~~

Ogos : Raya kat perak. Kali ni tanpa angah

Rayer!

October : Keluar jumpa rakan-rakan setelah lama x jumpa.

We


November : Aku nikah. Ada cite sikit kat sini . Kalau ikutkan, banyak lagi nak cite pasal nikah tu, tapi perasaan malas menguasai diri. hehe.

Luv Luv Luv


Disember : Sebulan dah kawen time ni. Sangat la happy. Tiap masa nak tengok muka suami je kalau boleh. hehe. Oh. Aku balik terengganu. Uruskan hal kawin kat terengganu. Hujan lebat sangat. X behenti. First time tengok suasana banjir. Sangat scary. Rasa macam bawa bawa kete kat tengah laut perasaan dia. Kalau kau terbabas sikit, mungkin x panjang umur. haa.. Macam tu la scary perasaan aku time tu.

Steamboat time


So, Welcome 2013! Semoga kita lagi bahagia. Bertambah gembira dan success pada 2013 ni!

No comments: