Pages

Saturday, July 10, 2010

award dari miss ayumi

1) Kenapa anda suka blogging ?

- sape kata saya suka berblogging..kalau aku suka berblogging,tiap2 hari ak update blog aku ni..hahaha..



2) Adakah anda bahagia dengan kehidupan sekarang ?

- bahagia gak la..sy ada family y sy sayang. member2 yang boleh sama2 jd gile..blaja cos yang leh buat GILE-bahagia ke?lantakla- dan ada abang yang buat sy slalu nangis..hahaha..(xde la..aku tipu je..mane ada slalu nangis..dia slalu buat aku gelak taw..bluwekk.. :P)



3) Apakah impian anda 5 tahun akan datang ?

- erm...dah ada keje..keje ape..?aku pn x fkir lagi..haha..kawen..? erm..dah rasa..aku nak kawen umur 24..bole..? haha..anak sorang kot.. lalala...




4) Siapakah orang yang anda mahu sentiasa berada di sisi anda ?

- semestinya family saya..abah,mama,angah yang gemok,along n adik sy y gediks..haha..tambah sorg lagi..matchstick man..kih3..




5) Sila beri award ini kepada 5 orang yang anda suka (yakni yang suke bace blog anda mahupun yang anda suke bace blognye <---- yang ni pun aku tambah sendiri HOHOHO) :

-seri -walaupn ko dah buat-
-kelambu - walaupn ko x taw blog aku dan ak slalu baca blog ko-
-angah gemok - walaupn aku taw ko nak diet,ko ttp still gemok-

-nonie - aku taw ko suka letak 'e' kt nama ko-

-pian - aku taw ko suka update blog ko-


6) Beri pendapat kamu tentang award ini

- award ni,erm...award ni..erm..korg sambung la sndiri..10 patah perkataan je..jgn nk lebey2..

No comments: