Pages

Friday, July 23, 2010

hari malang buat saya..?

erm..hari ni mmg malang kot..

td g class...kamu dan kamu dan kamu ejek saya...pasal post sy dlm blog ni..x sangka kena ejek smpai mcm tu skali..ye..saya tahu kamu dan kamu hebat..jiwa kental..sbb tu kamu suka kalau leh buat benda tu sbg bahan ketawa...ketawalah kamu dan kamu dan kamu..kalau saya di tempat kamu semua, saya mst x sampai hati..kamu pn sama mcm saya dulu..tp, saya sikit pn x pernah buat benda tu jadi bahan ketawa..tp, kamu dan kamu dan kamu seronok agaknya dpt buat begitu..terima kasih...

pergi dk...jadi benda memalukan...so,sy pasif..diam x bergerak..kuiz saya x dpt jawab..

balik umah, laptop saya problem..dah x taw nak mintak tlg sape..so, saya format sndiri..tgk2, partition ada satu..maknanya semua barang dlm laptop xde..sume gmbr2 time blaja dulu pn abis ilang..tp,sy x rasa sedeh..saya x tahu kenapa..saya rasa kosong..

erm..baru kol 3..pas ni ape la plak..alahai aqilah...

2 comments:

Hasrizal Jefri said...

bakpo ni qilah? ok x?

Unknown said...

x sgt..but its ok.. :)

bila fkir2, rasa syg sume gmbr dah x dop..xdop dah knangn wt blaja dulu..