Pages

Saturday, May 14, 2011

me and my sister! we having a good time! yeah!


aku menghabiskan hujung minggu kat pantai dalam kali ni..

aku dtg jumaat dgn housemate aku as..

sbb rumah dia dekat je ngan umah akak aku..

tadi aku g times square..shopping-shopping.. yeyeye..

aku beli blouse ngn jaket.. :)

balik tu, trun hang tuah.. g masjid jamek.. tapi x taw cmne nk g tempat org shopping2 kt masjid jamek tu..

so, balik kl sentral semula.. lepak kt mcd..

jom lyan gambar la..


saya nak lunch kat kenny rogers..my twin blanja.. :)

malunya..mana ayam ni.. ^^

ayam x sampai lagi.. grr...~

en muffin coklat yang nampak sedap..

meh try muffin..sgt sedap la.. :)

budak ni pn mkn gak.. *gmbr my twin diletak dsebabkn pertanyaan ojin* :P


ayam dah sampai.. nom.nom..nom..

kill me dear...
tata.. saya balik dulu.. :)


6 comments:

ezy.fia said...

terliur tgok ayam ..
nk jgk!
hehe

Unknown said...

cik ezy : tnggu ila g sembelih ayam k.. :P

Aujinz said...

Mane gambo kembo awok??..

Unknown said...

ojin : da ltak.. :P

iem said...

amboi..
pakai skirt dah je skrng..

DREM said...

Soley...soley~~