Pages

Wednesday, April 6, 2011

Pirates of The Caribbean


aku suka la tgk cite ni..
cite-cite dia before ni pun, aku dah tengok
bila ada kt tv, ada certain part yang aku ingt dialog dia


rasa x sabar nak tengok yang latest punya
nak tgk kt wayang, tp my brother x mo..
sbb dia x layan cite ni dari awal kn
sob..sob..sob
so,kena la tunggu dia donlotkan..


kurusnya tengkorak tu..kekeke..

Jack Sparrow, jom kawen atas laut jom
ngeh ngeh ngeh

oh.. selasa tadi aku dah present proposal.. xde kena hentam-hentam.. soalan pun dapat jawab.. alhamdulillah.. syukur sangat-sangat.. :)


:: xtaw dah nak post ape.. x de idea langsung.. kah kah kah.. korang ada idea x nk suh aku cite pape..? suggest la.. ;)

6 comments:

mashy_entah said...

maybe boley join aku utk 5 impian yang dah tercapai + 5 impian yg mahu dicapai??
kekeke

Henry Zackery said...

kawen ngan sy la.. ngan jack watpe :P

Cepat Beli Sebelum habis !!

AkuMuzikFilem said...

dah boleh download ker?

Unknown said...

usu : ahahaha..xmo ak fkir...

hz : klu sy kwen ngn awk,nnt awek awk cmne? :P

AMF : blom la..xde lg..hehe..

kAmi dAn mEreKa said...

jack sparrow, my sweetheart,~~
hehe =),
cepatlah keluar dvd rm5, tak sabar nak beli cerita ni, =)

Unknown said...

eii..eii..tu ila punya la..haha..