Sunday, July 10, 2011

family day


jumaat tadi, aku pergi family day yang dianjurkan sekolah mama ngan abah aku.. ia iadakan di permai beach resort, tok bali.. ecece. ni naper aku skema sgt ni..?

puas sangat2 pergi sana.. boleh mandi pantai.. sampai kecut-kecut jari taw.. sejuk.. cuaca pun mendung je.. x panas.. mmg seronok la dapat picnic dalam cuaca macam ni.. malam tu, acara bbq.. makan sosej, ayam, ikan.. udang pun ada.. tapi x sempat.. huhu.. pas makan, cikgu-cikgu lelaki pergi maen petanq.. aku pun menyibukkan diri sama.. dekat kol satu pagi baru abis maen.. pfft..~

siang tadi lak ada acara sukaneka untuk kana-kanak dan cikgu-cikgu bersama family masing-masing..

jom kita tengok gambar la plak.. malas la nak buat karangan.. bukan nak amek exam BM pn.. hehehe..


with my mum..

buat taik sbb adik aku cabar.. kalau dpt buat, dia kasi coklat..

anak aku.. kiut x..? alolo.. mcm papa dia..

tadi aku buat kek coklat.. sbb hajat hati nk buat cheese cake.. tapi x jadi.. alang-alang ada butter, buat je la kek coklat..

kek sgt lembut..yummy...

Post a Comment