Pages

Monday, July 18, 2011

harry potter yang awesome!


agak lama dah aku janji dengan akak aku nak tengok harry potter. mula-mula tu, macam x jadi je minggu ni nak g tengok. so, bila bincang nak g minggu depan, dia pulak keje. asyik keje je manjang. penat den camni. lepas bincang-bincang, aku pun setuju la g tengok ahad tadi. mula-mula, aku cakap nak kuar rumah kol 9 pagi. tapi, aku bangun lambat. kol 830 baru bangun. muahahaha. so, aku kua rumah kol 930 a.m. jumpa angah kat kl sentral.

kat kl sentral, memang kelam kabut la sikit kan. sebab ada komuter yang x leh jalan disebabkan kren jatuh. so, stesen kuala lumpur x leh guna. nasib baek komuter nak g mid dan balik klang x terjejas. sampai tu, kitaorang g cari external hd untuk angah. dia punya yang lama dah rosak. jalan-jalan, x jumpa yang berkenan. so, masuk makan kat domino. lama gak lepak domino. pastu baru g solat n tgk wayang. dah la, banyak lak aku bebel hari ni. macam biasa, layan gambar lak. :)

awal-awal dah jumpa giant lolipop. cam dalam farmville lak.

cuba untuk berlagak kiut dilarang sama skali.

gegar pun, nak masukkan gak. haha.

bergambar dalam domino yang kuning

nak masuk wayang pun kena bergambar lagi skali.

akak aku blanja tgk harry potter 3D weh. hahaha.


mcflurry lime yang sangat enak. :D

hari ni besday usu ngan kak siti tunang orang. happy bufday dear. 


semalam lak bufday adik aku yang ke 15. aku ngan angah kasi dia pashmina.
adik aku yang lagi kiut. mencik.!

8 comments:

Farhan said...

kim salam kt adik ye... ^_^

ayanuts said...

waahhhh bestnyerr dpt jln2 :)

DILEMA WANITA said...

kte xdpt tgk harry potter lg...tp kn kte xske tgk 3d...xtau nape..

mashy_entah said...

hohoho...mekasih le wish...jeles den...ngeee...~

Unknown said...

farhan : okie dokie.. ^^

Unknown said...

ayanuts : sonok sgt2 taw..wee~

Unknown said...

shida : kite pn x suka sgt sbenarnya..sbb jd mata belalang..hahaha..

Unknown said...

usu : sila r tbk..best woo..