Pages

Tuesday, November 16, 2010

aku yang kesorangan..

aku yang kesorangan dalam diri sendiri terkurung dalam bayanganmu

haha..lirik lagu yang aku suka hati tukar-tukar..jgn marah saya en komposer..ok..memandangkan hari ni aku dok sorang-sorang je dlm bilik, so,aku nak share ngn korang tips untuk kekal sihat..kekeke..tipu..tips supaya anda tidak takot kesorangan di dalam bilik..

no 1
sila pasang lampu bilik anda...semua lampu yang ada kt bilik tu, korang kena pasang..baru bilik korang dpt pengcahayaan yang cukup..
so korang akan nmpk semua dgn jelas..tanpa rasa ragu-ragu..

seyes aku x taw nape muka pooh dlm gmbr ni nmpk pelik..huhu..so, bila pasang lmpu, aku leh bezakan antara pooh ngn tettt*

no 2

sila ttp langsir bilik anda...ini untuk memastikan anda tidak melihat sebarang anasir-anasir spt mak cik jual karipap kt luar..huhu..
 
tetiba aku rasa seriau walaupun dah ttp langsir ni

no 3

sila slalu pastikan partner tdo anda adalah betol..

hey yaya..tdo elok-elok taw mlm ni..teman kakak elok-elok..sila jgn nakal..
 
:: berguna x tips ni..? ke hampeh..? hahaha..

No comments: