Tuesday, November 16, 2010

..panas...

tadi aku kena naik teksi sorang-sorang..pak sedara aku sibuk..x leh dtg amek..mula-mula,ingt nk dtg umah dia ptg-ptg sikit..tp,rasa cam diperhatikan di dalam rumah sendiri lak..huhu..trus aku siap-siap..sambil siap-siap, aku pastikan pintu bilik aku dikunci..yup...seyes..aku kunci pintu bilik aku..aku selak pintu rumah..sbb aku takot nk dok sorang-sorang..mak cik jual karipap x de k..

aku pn turun la..beg sandang satu, beg silang satu, beg tarik satu, plastik bawa yaya satu..yaya aku syg..mane leh tgl..hehe..oh..lupa..plastik sampah dua..trun bawah, cuaca ngah panas..hujan rintik-rintik sikit..hujan panas..mmg berat gile bawa sume barang dalam satu masa..x pe..aku suka...survivor..h0h0..

lalu je kedai j*n tu, ada la satu meja llaki tu tegur..dia kata abg x dtg amek ke..? aku dah la panas-panas ni..dia leh nk maen-maen lak.suka hati aku la nak tarik beg byk2 pun..ada aku bawa beg ko..x pun ada aku suh ko bawa beg aku..aku pn x suh ko tlg bawakan beg aku la..aku ni panas-panas ngn bawa berat-berat, korg nk usik-usik lak..aku sound je mamat-mamat tu dpn muka dorg..padan muka ko den buat..huh..puas hati aku...

then, aku cam sedar balik.. tu semua dalam imaginasi aku je..kalau aku leh buat gitu, rasa cam dah kurang beban yang aku ngah bawa time tu kot..ape yang aku buat..? aku buat muka ayam..muncung-muncung gitu je..haiiippp...ape gelak-gelak..aku ngn ayam lsg x sama k...huh..

:: bila panas, manusia leh buat ape je k..so, kita kena byk-byk sabar mcm kak qilah ni..ok adik-adik..ikut k perangai akak yang baek ni..hehe..ok..dah penat..xde tenaga..tengah membuli mak usu supaya gorengkan aku sosej..hahaha..
Post a Comment