Pages

Wednesday, November 3, 2010

woot..woot..

masih belom tdo..
so,setelah mengodek(bahasa ape aku pakai,ak pun x taw) album dlm fb, aku pn nk tnjuk kt korg gmbr y aku suka..
kekeke..
.
.


ni zaman2 duduk s.alam..time masuk degree ni,kegilaan untuk bergambar tidak semegah dulu..

.
.


ni time lepaking ngn angah..pas abis diner dekan, esk pagi trus berlepas ke kl..berpoyo2 di sana..memakai baju yang lebih kurang menyebabkan byk mata2 memandang..ape,pelik sgt ke kembar ni..?huh..
.
.

time ni mandi kt lost world tambun..suka gmbr ni sbb aku nmpak happy..cenggini la realitinya aku..suka ketawa..kekeke..
.
.

ni zaman praktikal..suka gmbr ni sbb aku cam poyo kn..poyo ke, cam mak cik..?hurm..suka hati la..tp ttp nmpk kekiutan di situ..kah3..muntah sebakul..

:: tengah tnggu selaseh siap masak..perot saya da lapar...mata dah bengkak..huhu..

2 comments:

iem said...

waa qilah syang sya la...
byk gmbr sya ni..
jd segan lak,,
hikhik....

Unknown said...

haha..p.e.r.a.s.a.n :P