Pages

Wednesday, February 2, 2011

pantai dalam


baru siapkan header untuk twin aku.. someone somewhere .. dia asyik bising pas tgk header aku ari tu.. hahaha.. dah la banyak songeh.. terpaksa den ikutkan walaupun mulut den bising..

malam ni, aku masak sardin.. x pedas pun kali ni.. sebab anis housemate akak aku x makan pedas.. terpaksa potong cili kecik-kecik makan ngn nasi.. petang tadi lak, aku g pasar malam ngn anis.. beli cendol.. hahaha.. terubat rindu nak minum cendol.. angah lak g carefour.. sebab aku rancang nak makan spagetti.. ari tu siap tanya si Aujinz klu buat spagetti x letak sos/pes tomato, xpe ke..hahaha.. aku x suka tomato.. tgk la.. kalau rajin, maybe aku buat esk spagetti tu..

header untuk angah..my twinie..

 
:: follower dah seratus lebeh.. tq kawan-kawan.. syg kamoo semua.. :)

7 comments:

achie said...

bestnya ada twin..heheee

mashy_entah said...

sebok jeh nakjugak header baru...kekekke...cantik..leh bukak kedai wat header pasnih...=)

Unknown said...

:: yup..best sgt2..hehehe..

:: hahaha..xde la smpi gitu..

Aujinz said...

memula masuk blog tue..

baru nak sergah..

"aik.. tukau blog baru ker?"

bila baca betul betull... lupa..cik Ila ade twin.. koh koh koh..

Unknown said...

hahaha..klakar la ojin..nsib bek x sergah..kang malu berzaman..hahaha..

little ain said...

sirius twin? huhu. cun lahhh

Unknown said...

yup..twin..hehe..cun ek..tq..hahaha..