Pages

Wednesday, February 16, 2011

lai chi tam?


ari tu, aku g mkn mlm ngn abg aku.. pastu, dia orderkan lai ci kang.. sbb kitaorg mkn pedas.. kononnya klu minum tu, kurang r pedas dia..

 
sila sengetkan kepala anda untuk melihat pic ini.. :P

first lai ci kang yang aku makan / minum.. rasa dia .... erm.. rasa dia.. pelik.. dan tekak aku x leh terima..jakun x..? hahaha.. so, penghabisannya, aku mkn isi-isi dlm dia je (nata de coco je mkn lebih).. air dia seyes aku x suka.. aku pun x taw rasa ape air dia tu.. leh x korang bgtaw air dia tu sebenarnya rasa pe.. nk kata rasa laici, x de rasa laici pun.. huhuhu..

:: lai ci kang jd lai chi tam sbb kaler dia itam.. hahaha.. :))

10 comments:

mashy_entah said...

rasa air...kot...sila lah belanja aku pulak..br best nk komen psl air neh..hahaha

Encik MamaT said...

feberet ni.. hehe

Miss Ayumi said...

erkk.. kalo minum air dia, boleh jadi itam x?

Unknown said...

mashy : blnja ak stimboat dulu..

mamat : ye ke..sila la minum lg,..hehe

ayumi: erm..ak rasa ak hitam sbb ni kot..hhhhaa

Aujinz said...

cuba cik Ila belanja saya minum air tue dulu... nanti saya bgtau air dia rasa ape.. koh koh koh

Unknown said...

dtg s.alam,ila blnja..keke..

AzieYmiN said...

guane bena sama ngn nonie....?

Choki a.k.a oki! said...

sdap kot!!! aku ske lai chi kang..lg2 bnda2 aneh yg die ltak kt dlm air tu. manis2 gtu~ ngeh3...

Unknown said...

tun : x baek kata noni gitu.. :)

choki : ape benda ko x suka..sume ko lantak..hahaha..benda aneh ko kata..hahaha..

AzieYmiN said...

bila aku kata kat noni?aku tnya kenapa macam sama je design....HCI okey