Friday, February 11, 2011

sepagi berbasikal di bukit cerakah


satu uitm cuti hari khamis n jumaat.. so, aku dan rakan-rakan pun rancang la nak g bukit cerakah.. mula-mula, ingt ramai gak gang2 aku g.. last2, tinggal aku, imah n fiza je pmpn y g.. sampai sana, tgk sume dak laki class ak ada..

masuk tu, bayar 3 ringgt sorg..kitaorg rancang nak naik basikal.. satu jam pertama 5 ringgt.. dan jam seterusnya, tambah 1 ringgt..

jom.. layan gambar lak k..

ni la gang-gang berbasikal.. 8 orang semuanya.. hehe..

bila benti je, asyik nak amek gmbr.. kekeke..

time ni, benti rehat.. sebab aku penat..

ni kat empangan.. aku lupa nama dia.. tapi banyak la ikan dia bela.. ada ikan keli tu, besar gile.. mmg takot la aku tgk.. agaknya, kalau jatuh dalam tu, ikan tu leh makan kita kot.. kot..

aku yang dok belakang skali.. xde stamina langsung.. asyik dok blakang time naik bukit... bila turun, aku yang sampai dulu.. sebab aku berat.. :'(

ni kat umah 4 musim.. masuk bayar 3 ringgt.. sonok.. suhu dia je dah -3.9 c.. mmg sampai ketar-ketar dok dalam tu..

muka bedak budak sejuk..

kat kandang rusa.. kitaorg kasi rusa makan rumput.. dorg siap usap2 kepala rusa tu.. jinak betol.. tapi aku takot nk buat..

ni kat rumah kayu.. atas pokok.. tinggi sangat2.. gayat aku nak turun..
acara peluk memeluk sbb sejuk nak beku dok dalam umah salji..


sonok sgt.. tgk.. dorg sume skema je bergambar.. aku x.. hahahaha..

so, tnggu apa lagi.. pergi la ajak kawan-kawan korg pergi bersiar-siar kat sana.. aku gerenti, mmg seronok.. tu pun, kitaorg x g melawat semua tempat.. kalau korang x nak berbasikal, naik bas pun bole..dia bawa pusing2 ngn bas.. :)

Post a Comment