Pages

Tuesday, February 1, 2011

mid term part II


dah 5 hari dah cuti.. nyaman rasa.. x yah g class.. hahaha.. setiap hari, bilangan penduduk di dalam rumah semakin berkurangan.. hari ni kak yati balik.. kak tie plak akan balik esok.. ini bermakna aku akan tinggal keseorangan di rumah selama 3 hari..

OH NO!

aku takot ok.. dok sorang, ada kemungkinan aku dalam bahaya.. samaada jumpa org jahat, atau hantu.. aku takot hantu.. malam tadi baru mimpi hantu.. huhu..

oh ya.. supervisor aku bgtaw, dia x jadi buat testing kali ni.. dia nak buat pas cny..huhu.. nasib.. jadi, saya mungkin akan terbang ke pantai dalam esok atau lusa..

:: adios semua..


3 comments:

Aujinz said...

yay.. ada apa di pantai dalam??

mashy_entah said...

fine..saye sangat jeles ngan anda sbb anda dpt terbang kesana kemari sedangkan saya terperuk di kc yg terchenta...=(

Unknown said...

ojin : umah akak ila kt sana..hehe..nk g sana!tkot dok sorg!

usu : padan muka..hahahaha..