Pages

Monday, January 31, 2011

tahun baru..template baru..


yer.. saya tahu tahun baru dah lama lepas.. dah nak masuk bulan february dah pun..
tapi x kisah la.. walaupun terlambat.. nak gak buat.. hahaha..

korang rasa, mana lagi cantik? template lama ke, template baru? ntah la.. aku suka hitam sebenarnya.. dah lama teringin nak jadikan blog ni warna hitam..

tapi tadi nyaris gak aku make up blog ni kaler pink.. oh tidak!

sebenarnya, aku make up balik blog ni sebab jeles ngan si mashy ni.. tadi aku buatkan header utk dia.. walaupun cincai-cincai, tapi cantik dari header lama aku.. so, disebabkan aku ni jeles yang melampau, terus tukar semua skali gus.. hahaha..


banner yang diedit untuk usu aku




9 comments:

iem said...

cantiknya header..
ni spe y buat ni mesti suruh orng laen buat ni...
cik ila xpndai guna adobe :P..
huhu

Unknown said...

ape plak iema..aku buat sndiri la mlm td..satu mlm taw..ngan x sihat lg..huhu..nanak kawan ngn ko..

Aujinz said...

haaaa.. nice nice.. nampak ceriak sikit.. koh koh koh

Unknown said...

yey!! ila pn suka gak..hahaha..

Hasrizal Jefri said...

not bad la. tapi kaler itam comey ko? better ijau.. hahahaha.. qilah, chatbox kecik sgt tuh.. payoh nk chat situ.. tolong ejas deh.. hahaha

Unknown said...

ahahaha..hitam best gok..misteri..qilah nk hidup di selubungi misteri gtu..

chatbox tu ssah r nk adjust..huhu..

Hasrizal Jefri said...

ejah la qilah.. kato sek cs.. hahaha

Unknown said...

ejah..y wna pth tu x sey ilang..tp,besar doh la ja..haha..

mashy_entah said...

cantik....kekekeke