Pages

Thursday, January 27, 2011

mid term ke kalau macam ni..?

start jumaat ni, kitaorang akan cuti mid term selama seminggu.. yey! cuti.. yup..sepatutnya macam tu perasaan aku sekarang.. tapi, aku x rasa seronok pun cuti..huhuhu.. keje melambak-lambak.. ye.. taw.. student mmg kena hidup camni kan.. tapi, aku nak cuti yang aman.. tanpa fikir banyak keje..

assignment mmg la berlambak-lambak.. nak buat business case utk project management.. nak baca literature review untuk buat proposal.. nak g buat usability testing * yang ni aku excited nk g* .. nak buat balik SRS, SDD.. nak g umah org kawen lagi.. nk abiskan masa ngn family lagi.. alahai.. ape-ape pun, aku try gak untuk selesaikan semua keje dan dalam masa yang sama, menghiburkan hati supaya aku x jadi gila pasni.. hahaha.. dah la sume dak rumah balik.. tinggal aku sorg pasni sorg2.. adoi.. xpe..xpe.. nnt nak g beli paku, nak selak pintu rumah.. :)

:: hakikatnya, saya rasa sedey.. tp dalam masa sama, still rasa bersyukur.. :)

3 comments:

iem said...

emo sorng2 ni pehal...
haha

Unknown said...

haha..aku dah mcm org gile ke..? ye kot..lalala..

Miss Ayumi said...

tak balek?? meh jadik pom pom gurl sorak untok kitorang sukan nanti meh.. :p