Pages

Saturday, January 15, 2011

penyelarasan universiti

balik dari karaoke ngan dak dak umah aku tadi.. aku bukak la email.. persatuan pelajar kasik aku ni.. ( persatuan pelajar mane ntah..aku pun x taw..tiba-tiba je dapat..korang dapat x..? )




dia kasi link.. so, kena la bukak link ni plak.. kat link tu, dia kasik benda ni..


hurm.. jadik gak la maknanya uitm bukak bulan sept kan.. kan.. banyak pro and kontra nya benda ni jadi.. advantage dari kemasukan yang lambat ni adalah aku ada masa yang panjang untuk siapkan FYP aku.. dan disadvantage nya adalah semua benda akan jadi lambat.. abis study lambat.. keje lambat.. kawen lambat.. abah kena sara aku lagi lama.. adoi la.. x taw la den cmno.. kawe ikut jah la jadi cmno pong.. lalala.. :)

8 comments:

Amirah Norliyana said...

ko kawen la tym cti sem nnti. hahaa

Unknown said...

ish..mne ko taw idea aku tu..?kekeke..xde la...sape la y nk kt ak ni..x cam ko..kiut miut gitu.. :P

mashy_entah said...

yeh yeh...acik kawin cuti sem..i like..=p

AzieYmiN said...

pikir nak kawen je....

Unknown said...

:: ish..mana ada la..mandai2 je hang..kekeke

:: ada aku kata nak kawen je kat situ..? baek ko baca btl2 before kata aku gitu..

Choki a.k.a oki! said...

kijo la cuti sem ni..dpt jgk duit bleh tanggung mkn...eh silap2. bleh bli pil kurus...kn qilah kn? hehe~

Aujinz said...

ghase ghase macam dah komen dah..

haiyyaaa.. sengal punye tenet..

Unknown said...

choki : mandai kutuk aku ek..nnt aku belikan utk ko sama k..hahaha..

::aujinz..sila komen lagi..smpai komen anda btol2 kua k..kekeke..