Saturday, January 1, 2011

tata 2010..welcome 2011..

aku sampai shah alam kol 2 p.m td.. nak balik umah sewa x dpt.. jalan jem.. semua org nak g ict.. celebrate new year kat sana..

tahun lepas aku tengok bunga api kat highway.. sebab waktu tu aku datang shah alam sebab nak daftar masuk uitm.. tahun ni plak, aku tgk bunga api kat padang jawa..dari rumah mak cik aku.. tengok je la dari jauh.. nak g jalan jem.. hehe..

azam aku tahun 2011 ni..? hurm.. aku pun x sure ape azam aku.. haha.. sebenarnya, azam aku adalah rahsia.. sulit k.. azam tahun lepas, aku pun x sure gak ape azam aku tahun lepas..hahaha.. nasib la..

HAPPY NEW YEAR!
Post a Comment