Pages

Saturday, January 1, 2011

new year bersama angah + ridi

aku pergi mid.. nk g lepak ngn my twin n bf dia.. naik komuter sorang2.. naik komuter tu, ada je lelaki yang nak menyelit kat coach pmpn..x faham aku.. aku tkot la kena sexual harasment..

sampai tu, aku tunggu angah lama gak.. dia abis keje kol 12..  sampai tu, kitaorg g la the garden..nak mkn spicy rice cake kan.. tapi, mula-mula tu,masing2 malu nak g.. sebab semua chinese je kt situ.. tapi ada halal kat gerai dia.. so, x de la ragu-ragu kan.. tapi, sbb malu nak g, kitaorg g mkn domino pizza.. sgt2 kenyang..





aku n my sis..


besar kan..? jadi kawan yaya bagus gak ni..haha..


buat-buat manja lak ko..nyampah den..hahaha..


sama x kitaorang.. ok.. aku gemok lagi.. huhu..


gambar ni buruk.. tapi nak masukkn gak..


kenapa lah aku tengok aku ni makin chubby..? pelik btol.. ilusi optik je kot..


suka gambar ni.. :)


kamo.. saya suka kamoo.. :P


ok.. aku lak yang bajet manja..hahaha..


pon..pon..tahun baru datang..


kaki aku tu kenapa ek..?


lastly.. tujuan utama ke mid valley adalah utk makan dobukki ni.. seyes x nak dah.. x kena selera babe.. ni semua sebab terpengaruh ngan cite korea..huhu.. nak muntah rase..


4 comments:

mashy_entah said...

hahaha...nampak mcm cantik je dduboki tu....nasik ugak sedap kan...???

garlutti said...

˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★* Feliz *★* 。*˛.
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛.*.★* Año 2011 *★ 。*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. ♥ ˛* ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
... Happy New Year 2011
Hi , It is the first visit to your blog and I love your recipes, I invite you to visit mine.
Greetings MARIMI

Aujinz said...

koh koh koh..
lenkali kita makan kimchi plak..

terpengaruh kuat sangat nie..huhuhu

Unknown said...

:: meggi pun sodap..

:: hapy ner year.. :)

:: kimchi pn x sedap..mkn gak..huhuhu..