Pages

Thursday, March 3, 2011

aqilah gadis carca merba


aku memang carca merba.. i mean, dari segi pemakaian la.. aku suka pakai suka-suka hati aku pun..

ada masa, aku x kisah pun orang nk pandang lain pun.. ada aku kisah.. kekeke..

atau, patut aku gelarkan diri aku sempoi..? kekeke..

kalau g class, aku bgn lewat je, aku maen amek je baju2 besar *kena pakai bju besar, nnt kena saman* dlm almari baju, pakai..

time ni, aku kua lunch ngn abg aku.. aku pakai bju itam, inner biru, tdung ijau.. TERBAEKK~ abg aku gelak.. dia kata aku pakai uniform.. huhu..

ni baju time aku skolah dulu.. time size ak xxl.. mmg gedabak r baju.. sbb bgn lmbt, ak pakai je bju tu..

abg aku kata, nasib la sape jadi husband aku.. memalukan ke? hahaha.. klakar la.. aku mmg la selamber.. x kisah la cmne pn aku pakai, asalkan aku selesa.. kn.. kn.. :P

besday iema.. g mkn pizza.. HB iema.. slalu la hidup ngn bahagia n berjaya k.. luv u.. :)

7 comments:

mashy_entah said...

motif tajuk tak kena ngan entry..??
hahahha...

Aujinz said...

Ai laik...
tak kalerful macam pelangi.. koh koh koh

Unknown said...

:: ape lak xde kena mengena..ada je..huhu..

:: ahaha..ojin x suka ek pmpn pkai kalerful.. :P

AkuMuzikFilem said...

u ni muka kelantan la? saya suspek awak ni kelantanese girl. hehe

Unknown said...

AMF : yey..buat ombak~~
cmne bole cam ek? :)

AkuMuzikFilem said...

dah hafal dah muka2 melayu kat m'sia ni camne. muka johor, muka kL, muka indon. haha. kelantenese is the sweetest. hoho

Unknown said...

waahhh.. hebatnya..
saya andaikan awk slalu buat research berkenaan mnusia..hehehe.. ;)