Monday, March 7, 2011

masak-masak


amboi.. tajuk.. yoyo oo je kan.. hahaha.. semenjak dua menjak ni, emosi agak terganggu gila sikit ye.. harap faham je la.. kalau x faham pun, buat-buat je la korang faham..

malam td, aku makan malam ngn abang aku.. biasa je kan.. kan.. tapi, mlm td aku masak untuk dia.. *blushing*

mula-mula, ingat nak tapaukan je kasi dia makan kt ofis dia.. tapi, dia nak makan sama ngan aku..
*blushing lagi*

so, ptg tu, aku masakkan dia udang masak lemak cili api.. dan buat ayam gereng halia.. kekeke..

dia puji.. dia kata, aku pandai masak.. dia tambah nasi.. dan dia jugak g basuh tuperware lepas makan.. kekeke..


sedang memikirkan diet yang harus dijaga.. tapi, malam td makan gak.. h0h0..

:: post diedit sbb ada yang gastrik baca ni.. :P
Post a Comment