Pages

Monday, March 7, 2011

masak-masak


amboi.. tajuk.. yoyo oo je kan.. hahaha.. semenjak dua menjak ni, emosi agak terganggu gila sikit ye.. harap faham je la.. kalau x faham pun, buat-buat je la korang faham..

malam td, aku makan malam ngn abang aku.. biasa je kan.. kan.. tapi, mlm td aku masak untuk dia.. *blushing*

mula-mula, ingat nak tapaukan je kasi dia makan kt ofis dia.. tapi, dia nak makan sama ngan aku..
*blushing lagi*

so, ptg tu, aku masakkan dia udang masak lemak cili api.. dan buat ayam gereng halia.. kekeke..

dia puji.. dia kata, aku pandai masak.. dia tambah nasi.. dan dia jugak g basuh tuperware lepas makan.. kekeke..


sedang memikirkan diet yang harus dijaga.. tapi, malam td makan gak.. h0h0..

:: post diedit sbb ada yang gastrik baca ni.. :P

11 comments:

Miss Ayumi said...

auwww.. cik cornetto blushing blushing~

kehkehkeh

Aujinz said...

wahhhh.. bestnye.. koh koh koh...


saya masak sendirik jerp... (^_^")

Unknown said...

seri : ahahaha..ak kn pemalu.. :P

Unknown said...

ojin : ala..ojin pn best gak..sbb ojin masakkn utk si dia kn..kn..sume pmpn nk llaki cmtu.. :)

mashy_entah said...

olololo..bile nk kenalkan ngan mak awk nih..??
restu mak penting oke..hahahaha...
good..belaja masak..pastu kasik aku mkn jugak..=)

Unknown said...

ahaha..nnt la mak..blom ada pape..stakat berkawan kenal hati budi masing2 je dulu..mak diam2 je k.. rahsia kita semua..keke..

mashy_entah said...

owh..baekk...!!mak mmg pandai bab2 simpan rahsia nih..hahaha..=p

una said...

leh x nak tau sape "abang" yg lucky 2?
huhuhuhu....
u seem so hapy now....
hapy 4 u 2 dear....

Unknown said...

usu : cayalah babe..

sis : its a secret..kekeke..tq..wish me happy slalu k.. :)

hamzah ian said...

jodoh aku? sob2..

Unknown said...

ololo..ciannya ko..jgn la sedey sini..nnt ak kesat hingus kang..huk3..