Pages

Sunday, March 13, 2011

rango


bosan ni wei.. so, sbb xde pape nak buat, meh aku review cte rango ni k..


macam yang korang tengok kat poster dia, suara rango ni guna johnny deep punya suara..

sinopsis

ranggo ni seekor cicak.. suka sangat belakon.. pastu, satu hari, dia tercampak kat padang pasir sbb kereta tuan dia mengelak tenggiling kalau aku x silap.. so, dia pun jalan2 kat padang pasir, jumpa la ms bean..

rango dengan ms bean..


ms bean dengan baek hatinya hanta rango pergi town dia iaitu kawasan padang pasir..  tapi, dekat town dia tu, dilanda musim kemarau dengan teruknya.. air dekat bank (dorg ada bank yang simpan air) pun tinggal sikit gile.. disebabkan rango ni suka berlakon, dia pun buat cite, bgtaw kat org2 dekat town tu yang dia boleh bunuh orang a.k.a binatang with one bullet only.. sume penduduk town tu pun percaya la kat cicak keding ni..

belagak si rango ni dapat jadi sheriff

disebabkan kepoyoan dia, dia dilantik menjadi sheriff.. one day, bank kena rompak.. air yang tinggal sikit tu abis kena bawa lari.. so, rango and the gang pun menjalankan misi mencari perompak tu..

misi untuk mencari air


berjaya kah rango membantu penduduk mencari perompak in order to get back their water? so, korang kena la tengok sendiri.. kang x best lak kalau aku cte semua kan..

cte ni rating dia tinggi gak kat idbm.. 7.something over 10 kalau x silap.. kalau ada masa, pergi la tengok k.. cte dia kelakar la gak..
sbb ramai yang gelak dalam wayang time aku tgk tu..aku ngn abg aku x gelak pun.. -_-

7 comments:

iem said...

cicak... eeee.....yerkkkk

Unknown said...

ahaha..katak lg geli wei..

mashy_entah said...

mcm pelik je tgk cerita cicak..
err...aku fobia cicak...haha

Unknown said...

cte tu bkn ada cicak je k..huhu..

AzieYmiN said...

megamind lagi layan weh...

Unknown said...

tu cte lama..ni cte bru kua la..

mashy_entah said...

oke..kau download pastu kasik aku...
hihihihihi