Pages

Wednesday, March 16, 2011

kejadian menggemparkan yang berlaku di bilik aku!


petang tadi, pas abis class, aku balik umah.. bila aku bukak je pintu bilik, aku terkejut..
terus aku jerit..


ARGHHH!!


korang nak taw x nape aku jerit..?
sebab dia adalah.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

bersepah gile.. huhuhu..

korang jangan risau.. rumah bukan kena masuk pencuri..
tapi..
tapi..


almari baju aku tumbang.. jatuh tersungkur, x mo bangun-bangun dah..
sampai hati dia merajuk sampai mcm tu skali ngn aku..
sedey rasa.. pastu, baju yang gantung, sume kena letak luar.. dah x leh nak gantung dalam almari..
waa.... sedey~~

:: sape nak blanja aku beli almari baru..? angkat hidung cepat..

5 comments:

Anonymous said...

keh3. :)) beli sendiri. :D

Unknown said...

sab..tolong la belikan..huk3...

mashy_entah said...

haha..
alahai kesiannye...
nasib baik almari aku cm kukuh..
kalo tak da lama kene beli baru...kau taw kan keadaan itu...???
hahahaha

Aujinz said...

keh keh keh.. kesiannnn dier.. suruh abang belikannnn...

Choki a.k.a oki! said...

cmni upenye bilik pmpn...hmhm....cantik ag blik aku keh3 ;p