Pages

Wednesday, March 30, 2011

saya dah maen twitt twitt


hehehe.. kita gelak dulu k... sebab malam tadi aku x dapat tdo, aku pun membizikan diri dengan membuka akaun twitter.. ekcelli.. mula-mula aku buat,aku x taw nak follow sape.. then, teringat la si ojin ni pernah post status twitter.. so,aku pun add la dia..
.
.
.
.
.
dia jerk yang ada pastu
sedey gile
-_-




pastu baru g add cik epal ngn si hamzah ian.. sumenya dak-dak blogger..


click gambar untuk ke twitter saya.. :)


ekcelli, entry ni dibuat supaya korang-korang dan korang add aku kat twitter korang.. nnt leh kita twitt twitt sama-sama.. kekeke..



5 comments:

mashy_entah said...

aku dah lama ada account twitter..sblom twitter stat paymes kat mesia..
hahaha...

AzieYmiN said...

ooooo best2

Cik Yana said...

Cik Yana dah lame ade twitter, tapi sampai sekarang tak tahu guna. Malunye rase. Hahaha~

Entry terkini: Happy Birthday Superman!!! :)

Aujinz said...

tue dah ghamai yang follow tue.. ok laa tue..:P

Unknown said...

usu : follor r aku...~

amin :ooooooo

cik yana : ahaha..explore r cik yana..nnt kita leh twitt twitt..

ojin : hehe..aa...yey!