Thursday, April 16, 2015

JJCM : Perasan minah korea dekat Ko Hyang



Amboi. Tajuk bukan main lagi. Nak perasan jadi kpop ape nya, kulit pun hitam legam. Ada hati nak jadi kpop. Haha. Hari ni pergi NCI. Replacement untuk ASE (application support engineer) sini. Aida pula kena masuk PJH. Replacement kata sana. Malam tadi lagi aida dah mesej ajak pergi makan makanan korea.

Pukul 12 lagi dah gerak pergi cyberjaya. Ko Hyang ni dah pernah pergi dengan angah dekat the gardens,mid valley. Time tu makan dobbuki. Takde la sedap sangat. So, kali ni, order makan lain pula.

So far, much more better than dubu dubu. Makan sampai licin ok. Pastu tersandar kekenyangan. Pegi la usha website dia dekat sini

Menu

Menu

Menu

Side dish. Ikan bilis sedap. Manis.

Chicken BBQ. Must try. Sedap. 9/10.

Lamb BBQ. Must try juga. 9/10

Yuk Gae Jang - for me. Kononnya rasa macam asam pedas , tapi tak pun. 

Pa Jeon. Sedap lagi yang dubu dubu.

Post a Comment