Monday, December 27, 2010

afiq yang ganas

aku ada seorang sepupu.. nama dia afiq.. umur dia baru 4 tahun.. tapi dia sangat-sangat 'cergas' atau dalam erti kata sebenar AMAT BUAS..

afiq ni kan, dia leh maen je 24 hours.. tu pun nasib baek dia kena tdo.. kalau x, mst dia akan meloncat, melompat, berlari atau pun memanjat.. sejak aku dok perak ni, memang aku kira jadi mangsa dia la..dia nak panjat ke, nak ape ke, dia maen bantai je.. x kira sape dah.. dia ni jenis x makan saman.. kalau mak atau ayah dia pukul baru dia diam + menangis.. pastu mula la bising satu rumah..satu lagi, afiq ni jenis suka g berak senyap-senyap dalam tandas.. pastu keluar pakai seluar balik.. x basuh berak.. adoi la.. mane la ko blajar semua ni budak..aku pun x pernah buat gitu..hahaha..

ok.. sekarang masa untuk perkenalkan afiq.. budak buas..


time ni dia maen ngan anak kucing.. dia kepit kucing tu kat dagu dia..pastu, dia angkat guna dagu.. dia mmg suka sangat ngan kucing.. sampai ada sekor kucing tu dia kasi nama afiq.. hahaha..


nasib la ko kucing.. kenal ngan afiq ni..

Post a Comment