Pages

Thursday, December 23, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

tadaa.. first time aku join buat bende ni.. hehehe..
jom kita join segmen berkenalan sesama rakan-rakan blogger
segmen ni dianjurkan oleh Loqman Hakim

ok..mula2, kena letak banner utk segmen ni dulu..



ok..banner dah letak..sekarang, meh kita jawab soalan-soalan dia lak k..hehe.

Soalan-soalannya adalah....

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit

single.. dah single, xde pape la kan nak kena cite..hehe..

-Ceritakan tentang diri anda (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)

ok.. saya ni masih student.. umur pun baru 22 satu bulan..skarang masih blajar kat UiTM shah alam..dah masuk tahun akhir dah pun.. :)



-Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..

erm.. ila haliqa ni blog berbentuk peribadi je.. byk cite pasal diri aku..


-Apa pandangan anda tentang dunia blog?

blog ni bagus gak.. nak-nak kalau blog berbentuk ilmiah..banyak benda yang kita dapat dari bloger-bloger ni..nak donlot cite pun bole..melalui blog gak, kita dapat merapatkan silaturahim sesama bloger.. :P

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..

saya menyokong sepenuhnya sape-sape yang nak buat blog ni..sila teruskan usaha anda untuk menjadi blogger yang berjaya..yeah!


-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

blog ni unik sangat sbb korang leh kenal saya.. kat blog lain, korang x kan kenal sape nur aqilah..wee.. :D

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
hopefully, sampai bila2.. sebab nanti dah tua, nak bukak balik blog ni dan imbas balik semua memory masa muda-muda remaja ni..hahaha..

ok.. sekarang, nak tag rakan-rakan bloger..

dah siap..! SELAMAT BERKENALAN SEMUA :)


9 comments:

iem said...

time ksh diatas pengetagkan anda..
huaa.... terharunya..
(ok ini sengal)

nnt aku buat erk..

Unknown said...

hahahha..kita kan sahabat sejati..lalala..

Cikgu Akim said...

nice blog..salam perkenalan dari saya k..jemputla melawat rakan2 blogger2 lain kt blog saya ntok tambah kenalan~peacee

Unknown said...

okie dokie.. :)

MIMIE AIZA said...

selamat berkenalan :)

anaHita said...

thanks tag aku.. haha..
wlaupn aku blur2 dgn bnde.. :)

Unknown said...

hye mimie..selamat berkenalan.. :)

anahita : hahaha..xpe..cuba lagi ye..

Aujinz said...

betul betul bwtul..kat blog lain mane nak kenal ngan cik Aqilah.. koh koh koh

Unknown said...

btol3... aujinz pndai.. :d