Saturday, December 4, 2010

kepada peminat sushi...!

 tgk ni..mesti korang suka tgk sushi kan..aku pun suka..cam sedap + cantik..


wei..korang tahu x kalau makan sushi, nnt ada ulat dalam kepala kita..sbb bahan2 yang buat sushi tu, kebanyakannya mentah..so, ulat yang akan hidup kat kepala korang tu terhasil dari bahan-bahan seperti ikan mentah dan udang mentah..makan sashimi pun sama wei..
baek korang hati-hati..
meh tengok gmbar ni kalau korang x caya..




euww..geli..dia ni sakit kepala dah tiga tahun dah..pastu,doktor buat ct-scan ngan x-ray, jmpa sarang ulat bawah kulit kepala dia..ulat tu asal dari parasit yang ada kat ikan mentah...

so korang kalau suka makan sushi tu, pasni kena fikir-fikir balik k..hehe..

:: euww..geli r..blog aku tercemar dgn adanya gambar ni.. :'(


Post a Comment