Pages

Wednesday, December 15, 2010

jenis tudung untuk aku

tudung ekin

ni tudung jenis maen sauk je tu. aku rasa aku x seswai kot pakai tudung ni. muka aku buruk. tapi mama ngan adik aku kata kiut je.


macam mak cik kan..?


macam mak cik yang dok dalam air. waktu ni aku g picnic ngan membe2. aku bangun lambat. terpaksa amek je tudung mak aku. huhu. nyesal pakai.

selendang

aku suka gak pakai selendang kalau dok umah. kalau dok shah alam, x tahan aku. sebab panas. nak belit-belit lagi time g class. x kuasa mak.



time lepak kat bukit raja. nak tengok harry potter. ngee..


masa g kb mall. sempat lagi aku snap picture dalam kedai orang. haha..


oh..ada lagi gmbar kontrol cun ni.. keke..

tudung bawal

tapi kan.. tapi kan. tudung bawal lagi ok. x yah susah-susah nak belit. selesa pun selesa. hehe.. paling suka, mst la kaler putih. sbb saya ni gelap..hehe..



jalan-jalan kat ict.

so, tudung cmne yang seswai ngn korang..? ala.. dun wory la.. kalau korang cantik, pakai pe pun cantik la. 

:: aku yang comot ni, kena la pandai-pandai pilih tudung yamg seswai. maen pakai kang, buruk la. ngee.. :)

4 comments:

Aujinz said...

alaa... nak jawab macam mane..
ai tak pakai tudung...koh koh koh..

Unknown said...

haha..tudung saji pn jadi la aujinz.. :P

AkuMuzikFilem said...

suka wat peace ek. hehe

Unknown said...

yer!!sy gadis y cintakan kedamaian...weee~