Friday, December 24, 2010

contest aksi gambar freestyle epalgreen.blogspot.com



kena tag kat zanoox..ni paksa ila buat ke ni..? kekeke.. first time ni masuk contest..

cam biasa.. kena copy banner dulu kan..


ok.. inilah gambar-gambarnya..


gambar ini menarik kerana kitaorang sama-sama berpakat pakai baju hitam..sambil cuba merenung masa depan yang jauh..*poyo ayat aku*..keke..


gambar ini menarik kerana ni gambar candid..masing-masing x bersedia..dua tiga kerat je yang sedia..tp gambar ttp jadi cun..keke..


gambar ini menarik kerana kami buat gaya ultraman..yang x buat gaya tu pun senggeng ke tepi gak..macam nak terbang gak..klakar pun ada..hahaha..

ok..sekarang kita mengtag orang lain plak..
imah
noni
tiqah

hahaha..orang sama yang kena tag..padan muka korang..

so cik epal, agak-agak, leh menang ..? hahaha..
Post a Comment