Pages

Tuesday, December 7, 2010

anna san no omame

cuti-cuti sem ni la masa untuk aku layan movie-movie, cerita-cerita, video-video korea (kalau hamzah ian taw ni,mst dia suka..sbb dia layan artis korea..kih3..)..ok..entry kali ni nak cite sal drama jepun..ANNA SAN NO OMAME..kalau korang rasa stress..tension..layan la cite ni..mst korang gelak beria punya..aku suka cite dia..aku pun baru je tengok cite ni..

ok..meh aku buat review sikit sal cite ni..drama bersiri ni ada 10 episod..drama ni mengisahkan Riri, seorang gadis yang selalu sangat salah faham..atau lebih tepat lagi kuat perasan..hahaha..dia mmg sgt sgt sgt perasan..perasan cantik..perasan hebat..perasan semua lelaki suka dia..perasan dalam semua aspek la..dia x de la cantik sangat..tapi riri ada kawan baek..nama dia Anna..anna ni boleh dikatakan perfect as a woman..anna ada bf nama kyotaro..nak dijadikan cerita, first time anna kenalkan kyotaro pada riri, riri ni dah mula perasan yang kyotaro suka dia..kononnya kyotaro asyik kejar dia sbb jatuh cinta sgt-sgt la kononnya ngan si riri ni..ape si anna buat bila riri perasan cmtu..? haa...start sini, cerita ni dah mula seronok gile-gile..so, aku suggest korang tgk k..nnt korang akan tahu cmne riri ni leh jadi minah perasan..memang boleh buat gelak tgk cite ni..so, ape lagi..g le donlot..layan k.. :)

riri..gadis yang selalu salah faham + perasan..selalu menimbulkan masalah kat orang sekeliling dia..

2 comments:

Aujinz said...

tak suke donlod..sebab malas nak menunggu..

DVD ada jual tak??..

Unknown said...

hahaha..ada kot..ak pun suh membe donlotkan..haha..